Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

علاج یبوست با طب سنتی


یبوست هنگامی رخ می‌دهد که دفعات اجابت مزاج کاهش یافته و خارج شدن مدفوع از بدن سخت می‌شود. این حالت اکثرا هنگامیکه تغییر در سبک زندگی یا رژیم غذایی ایجاد شود و یا مصرف فیبر کاهش یابد، اتفاق می‌افتد. در علوم پزشکی، هنگامیکه دفعات اجابت مزاج در طول هفته کمتر از سه مرتبه باشد، گفته می‌شود که فرد دچاریبوست شده است. البته این عدد، فقط یک مقدار استاندارد و سرانگشتی بوده و بین افراد مختلف، فرق دارد. ممکن است فردی چندین مرتبه در طول روز اجابت مزاج کرده و یا فرد دیگری در هر هفته یک الی دو مرتبه روده‌ی خود را تخلیه کند. اما به صورت عمومی، این عدد، معادل 3 در نظر گرفته می‌شود.

فارغ از الگوی تخلیه‌ی روده در هر فرد، یک چیز قطعیت دارد: هر چقدر فاصله‌ی بین اجابت مزاج بیشتر باشد، مدفوع خشک‌تر بوده و دفع آن سخت‌تر شده و دفع آن دشوارتر می‌شود. عموما یبوست را به مولفه‌های زیر تشخیص می‌دهند:

  • مدفوع خشک و سخت باشد
  • اجابت مزاج همراه با درد بوده و در ناحیه‌ی شکمی نیز درد احساس شود
  • فرد احساس کند که کامل تخلیه نشده باشد
بنابراین، علاوه بر در نظر گرفتن دفعات تخلیه‌ی روده، فرد باید عوامل فوق را در نظر گرفته تا مطمئن شود که مبتلا به این عارضه بوده و باید به دنبال درمان یبوست باشد.

یبوست چقدر و در بین چه کسانی شایع است؟

این بیماری یکی از شایع‌ترین مشکلات دستگاه گوارش در سرتاسر جهان بوده و سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر، برای درمان یبوست به پزشک مراجعه می‌کنند. اگرچه این بیماری در بین اکثر افراد و اکثر گروه‌های سنی رایج است، اما در چند حالت ممکن است که تبدیل به یک بیماری حاد شده و نگران کننده شود:

  • در سنین بالا: از آنجایی که با افزایش سن، میزان فعالیت بدنی افراد کمتر شده و متابولیسم آن‌ها کند می‌شود، احتمال ضعیف شدن عضلات روده بیشتر بوده و ممکن است یبوست در این افراد مشکل ساز شود.
  • زنان: به دلیل تغییرات هورمونی خصوصا هنگامیکه بارادار هستند و یا پس از زایمان، احتمال بروز این حالت بیشتر می‌شود. هنگامیکه نوزاد در رحم بانوان قرار دارد، به دلیل فشار آمدن به ارگان‌های دیگر (خصوصا روده)، احتمال کند شدن و یا بند آوردن مسیر روده، وجود دارد.
  • عدم مصرف فیبر: فیبر نقش موثری در عملکرد صحیح سیستم گوارش دارد (بعدا به این موضوع خواهیم پرداخت).
  • مصرف داروهای خاص
  • بعضی از بیماری‌های عصبی یا گوارشی.
در تمامی موارد فوق، درمان یبوست قاعده و اصول خود را داشته که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

حساب اسلامی در بروکر AMarkets

Amarkets

یکی از مزیت های بروکر آمارکتس نسبت به سایر بروکرها همین حساب اسلامی آن است. به ندرت می توانید بروکری را پیدا کنید که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد. همچنین تقریبا هیچ یک از بروکرها بر روی حساب های ECN خود امکان حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند.

در ای مارکتس ولی این امکان وجود دارد که شما برروی تمام انواع حساب ها درخواست حساب اسلامی کنید. کافی است حساب  معاملاتی خود را باز کنید و در ناحیه کاربری درخواست تغییر حساب به اسلامی را بدهید. بعد از تایید درخواست شما، سواپ از معاملات فارکس و فلزات شما حذف خواهد شد. دقت داشته باشید که برروی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها کماکان سواپ خواهید داشت.

دارایی های قابل معامله

بعد از ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی طیق وسیعی از ابزارها و نمادهای معاملاتی را در اختیار خواهید داشت که تقریبا نیاز هر تریدری را برطرف می کند.

  1. فارکس: 42 جفت ارز فارکس را می توانید معامله کنید.
  2. فلزات: 7 فلز شامل طلا ، نقره، مس، روی، الومینیوم، روی و پلاتینیوم را معامله کنید.
  3. کالاها: امکان معامله 11 کالا شامل نفت خام و نفت برنت، گاز ، گندم، سویا و … را دارید.
  4. شاخص ها: شما می توانید 16 شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های ژاپن، المان، انگلیس ، ایتالیا، چین، روسیه و همچنین شاخص دلار را معامله کنید.
  5. سهام: شما می توانید 142 سهم شرکت های بزرگ دنیا از جمله تسلا، اپل ، گوگل ، آمازون،  BOA و … معامله کنید.
  6. کریپتوکارنسی ها: 6 رمز ارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، دش، بیتکوین کش و اتریوم کلاسیک.
  7.  اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آمریکا و آلمان را دارید.

قبول نکردن پسورد اپل آیدی

علت sign in نشدن اپل ایدی
اگر هنگام ورود اپل آیدی و پسورد، با اخطار روبرو می‌شوید یا پیغام‌های مختلفی از جمله Could not sign inرا دریافت می‌کنید (به شرط اینکه از آیدی و رمز خود مطمئن هستید)، ابتدا به آدرس https://iforgot.apple.com رفته و Apple ID خود را وارد کنید. اگر بعد از کلیک کردن، با اخطارYour account has been locked for security reason مواجه شدید، این قسمت را مطالعه کنید. در غیر این صورت، به احتمال زیاد یا آیدی و یا رمز عبور خود را اشتباه وارد می‌کنید. در صورتیکه نیاز به بازیابی رمز عبور خود دارید، ابتدا به لیست اپل آیدی‌های قابل بازیابی مراجعه کرده و سپس با کارشناسان نجات آیدی تماس بگیرید.

رفع ارور This Apple ID is not active
چگونه اپل ایدی را فعال کنیم
اخطار This apple ID is not active یا همان اپل آیدی شما فعال نیست، عموما بخاطر روش غلط ساخت اکانت است. از آنجاییکه در ایران، امکان استفاده از آدرس صحیح وجود ندارد، اکثر کاربران محصولات اپل، با آدرس‌های دلخواه اکانت خود را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل هم هنگامیکه گوشی به آدرس (Location) واقعی شما دست پیدا کند، احتمال غیرفعال شدن اپل آیدی و بروز چنین مشکلی به وجود خواهد آمد. ابتدا اقدامات معمول را انجام دهید:

خروج از اپل آیدی (Sign Out) و ورود مجدد (Sign in)
بررسی وضعیت اپل آیدی از طریق سایت https://iforgot.apple.com
فعال کردن وی‌پی‌ان و استفاده از IP مخصوص به کشوری که اپل آیدی در آنجا ساخته شده و آدرس داده شده است
ری استارت کردن گوشی
غیرفعال کردن Find my iPhone یا iPad
در صورتیکه مشکل هم چنان وجود داشته باشد می‌توانید در صورت قبول نکردن پسورد اپل آیدی از خدمات نجات آیدی استفاده کنید.

زیر و بم بروکر roboforex و نحوه فعالیت آن در ایران

معرفی بروکر روبو فارکس - روبو فارکس چیست؟


اگر می پرسید روبو فارکس چیست؟ می شود حدس زد که تازه با دنیای فارکس آشنا شدید. روبو فارکس یک بروکر فارکس یا همان کارگزار فارکس است که از سال 2009 در این زمینه خدمات می دهد. از حیث محبوبیت در میان کاربران ایرانی طبق برآوردهای ما حدودا بروکر پنجم است. البته این فقط از نظر تعداد کاربر ایرانی است و الا از نظر کیفیت شاید بتوان رتبه بهتری به روبو داد. با توجه به اینکه سایت فارسی ندارد و البته پشتیبان فارسی قوی نیز ندارد کمتر مورد استقبال تریدرهای کم تجربه قرار می گیرد.

اما به هر حال بروکر پر زرق و برقی است. به دلیل داشتن انواع مختلف حساب معاملاتی، پلتفرم های معاملاتی متنوع، بونس های معاملاتی مختلف و همچنین داشتن طیف وسیعی از ارزها و دارایی های قابل معامله که در ادامه بیشتر در مورد آنها خواهیم گفت.

آیا بروکر روبوفارکس معتبر است؟


روبو در کشور بلیز ثبت شده است و تحت رگولاتوری و نظارت IFSC این کشور می باشد. این یک رگولاتوری آفشور هست و اعتبار چندانی ندارد. البته روبو فارکس به مشتریان اروپایی خود تحت رگولاتوری CySec که به نسبت رگوله معتبری است خدمات می دهد. داشتن یک رگولاتوری اروپایی هر چند نفعی به کاربر ایرانی نمی رساند اما می تواند باعث دلگرمی باشد.

همچنین کارگزاری روبو فارکس تحت نظارت Financial Commission که یک نهاد نظارتی خصوصی است و تا سقف 20 هزار یورو حساب مشتریان را بیمه کرده است قرار دارد. اگر مقالات دیگر ما در مورد بروکرهای فارکس را خوانده باشید قبلا این نکته را متذکر شدیم که مهم تر از داشتن رگولاتوری معتبر داشتن پیشینه خوب و کافی است. اگر بروکری با سابقه بیش از 10 سال متهم به کلاهبرداری و ندادن پول مشتریان نیست می توان به آن اعتماد کرد. در مورد روبو فارکس این مورد صدق می کند پس می توان گفت بروکر معتبری است.

انواع حساب روبو فارکس


انواع حساب روبو فارکس 5 مورد است:

  1. حساب Pro : که بیشترین کاربر را دارد
  2. حساب Pro Cent : مناسب برای افراد مبتدی
  3. حساب Prime : که روبو ادعا می کند بهترین شرایط معاملاتی برای افراد با تجربه را دارد
  4. حساب ECN : مانند تمام بروکرها روبو هم یک حساب ECN ارائه داده است
  5. حساب R Trader : یک پلتفرم تحت وب هست شبیه به TradingView که به شما دسترسی معامله بر طیف وسیعی از ابزار معاملاتی را می دهد. اگر مایلید روی سهام شرکت های بزرگ دنیا معامله کنید این نوع حساب مناسب شماست.


مرجع: معامله گر ایرانی برای ورود به سایت اصلی روبو فارکس اینجا را کلیک کنید.

آیا بعد از لاغر کردن، لاغر میمانیم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی تمام افرادی که قصد لاغر کردن دارند، کاهش وزن بدون بازگشت آن است. اما عموما بعد از حرکت به سمت وزن ایده آل و حتی رسیدن به آن، مدتی طول نمیکشد که مجددا روند لاغری فرد متوقف شده و مجددا به سمت وزن اولیه‌ی خود و حتی بیشتر، بر میگردد. در چنین حالتی، انرژی و انگیزه‌ی فرد برای لاغر کردن، بسیار کمتر از قبل میشود. اما دلیل اصلی این اتفاق چیست؟ چرا وقتی کسی تا به اندازه ی بسیار زیادی لاغر میکند، مجددا به سمت وزن اولیه ی خود حرکت میکند؟

دلیل چاق شدن پس از لاغری چیست؟


بسیاری از افراد، صرفا به دلیل پیروی از رژیم غذایی اشتباه، مجددا به حالت قبلی خود بازمیگردند. همانطور که میدانید، رژیم غذایی یعنی اصلاح موقت تغذیه. اما تغذیه فقط یکی از سه عامل اصلی برای کاهش وزن بدون بازگشت است. با اصلاح تغذیه، میزان ورود کالری به بدن کاهش یافته، اما آنچه که مهمتر است، میزان کالری سوزانده شده (با فعالیت) و همچنین باورهای ذهنی است. اگر ذهن انسان تصور کند که فعلا در دوران قرنطینه بوده و به زودی بستر خورد و خوراک بهتر فراهم میشود، فرد پس از گذشت مدتی، دیگر قدرت کنترل خورد و خوراک را نداشته و چند برابر قبل، غذا مصرف میکند. به این حالت، شکستن ذهنی قرنطینه گفته می شود.

بنابراین، برای کاهش وزن بدون بازگشت نباید صرفا به رژیم غذایی اکتفا کرد. اول از همه باید با ذهن خود صادق باشیم و بپذیریم که مسیری که در آن گام برمیداریم، چه مسیری است. برای همین هم در پکیج های مدرن لاغری، به هیچ عنوان، هیچ غذایی (حتی غذاهای فست فودی همانند سوخاری، پیتزا، همبرگر و ...) حذف نشده و فقط همه چیز با توجه برنامه انجام میشود. برای مثال، رفتن به فست فودی، هر هفته یک مرتبه. میل کردن غذا در رستوران، هر هفته دو الی سه مرتبه.

این متدهای جدید، اثربخشی خود را اثبات کرده و توانسته اند باعث کاهش وزن بدون بازگشت در بیش از 80 درصد افراد شوند.
(منبع مقاله: ایران تناسب)

چه چیزی باعث رشد فیبوگروپ شد؟

یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بروکرهای بین المللی که فراتر از یک بروکر، بلکه یک هلدینگ بین المللی است، فیبو گروپ است. اگر ده سال پیش وارد این بازار میشدید، قطعا فقط و فقط نام این بروکر را شنیده بودید و به سرعت در همانجا حساب جدید خود را افتتاح میکردید. با گذشت زمان و افزایش رقبای جهانی این بروکر، خصوصا در ایران، سهم بازار فیبوگروپ کاهش یافت و امروزه تبدیل به یکی از بروکرهای معمولی گردیده است.

با این حال، فیبو چندین ویژگی منحصر به فرد دارد که تقریبا در هیچ بروکر دیگری نمیتوانید آن را پیدا کنید. اول اینکه این بروکر هم رگوله CySec دارد، هم تحت نظارت FSA بوده و هم رگولاتوری آفشور دارد. این بروکر با بیش از 23 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی، جزو قدیمی ترین و بنابراین، معتبرترین بروکرهای جهانی است.

اما چیزی که این بروکر را کاملا از باقی بروکرها جدا کرده و در حقیقت آن را تبدیل به یکی از بهترین بروکرها میکند، گارانتی استاپ لاس یا همان حد ضرر است. این گارانتی و تضمین که توسط بروکر ارائه می شود زمانی مهم میشود که بازار با یک گپ نسبتا گسترده باز شده و طبیعتا معامله ی شما با ضرری فراتر از حد ضرر تعیین شده ادامه یابد. اما این اتفاق هرگز در این بروکر رخ نخواهد داد.

فیبوگروپ تضمین میکند که حتی در صورت باز شدن بازار با گپ فاحش، معامله ی شما در همان عدد بسته خواهد شد. فارغ از اینکه در حال معامله در فارکس (بیش از 60 جفت ارز) باشید، یا فلزات گران بها (طلا، نقره و مس)، یا کالاها (نفت خام، گاز، گازوئیل، نفت کوره، ذرت، سویا، گندم و شکر)، یا کریپتوها (9 کریپتو)، هر زمان که نرخ به حد ضرر شما برسد و یا حتی به سرعت از روی آن رد شود و یا حتی با فاصله از آن ادامه به کار دهد، معامله ی شما دقیقا در همان عدد بسته خواهد شد.

ادل در چند روز لاغر کرد؟ سایر سلبریتی ها چطوری لاغر شدند؟

همه ی افراد و خصوصا بازیگران همواره در کانون توجهات بوده و در صورتی که حتی اندکی چاق شوند، تبدیل به تیتر یک رسانه ها خواهند شد. در این مقاله، به 20 بازیگیری که لاغری بدون برگشت را با یک تکنیک خاص تجربه کردند. به تلاش و تصاویر این بازیگران توجه کنید تا انگیزه ی بیشتری برای لاغری بدون بازگشت داشته باشید.

در میان این سلبریتی ها، نام هایی همچون ربل ویلسون، ادل، جسیکا سیمپسون، آیشا کری و سیمون کوول به چشم میخورد. این افراد از طریق کنترل تغذیه و تغییر فعالیت های بدنی توانستند هیکلی تحسین برانگیز را به مخاطبان نشان داه و لاغری بدون بازگشت خود را تضمین کنند.

1. تیفانی حدیش Tiffany Haddish

در دسامبر 2020 میلادی، تیفانی به مخاطبانش وعده داد که در تولد 40 سالگی اش، 20 کیلو از وزنش را کم خواهد کرد. این کمدین که تا قبل از آن 80 کیلوگرم وزن داشت توانست با کنترل خوراک (وعده های مغذی در زمان صحیح) و همچنین با انجام فعالیت های صحیح روزانه، وزنش را به کمتر از 60 کیلوگرم برساند.

2. ربل ویلسون Rebel Wilson

پس از اینکه سال 2020 میلادی به عنوان سال سلامت نامگذاری شد، ربل ویلسون نزدیک به 60 کیلوگرم از وزن خود را با تغییر در سبک غذا خوردن و اصلاح فعالیت های روزانه، کاهش داد. این بازیگر در اولین گام مصرف لبنیات، گلوتن، شکر و کافئین را بسیار محدود کرد و توانست در مقابل پرخوری احساسی بایستد. علاوه بر آن، ربل ویلسون فعالیت های بدنی روزانه خود را طبق یک تکنیک خاص دنبال میکند و همین امر باعث لاغری بدون بازگشت او شده است.

3. ادل Adele

بانو ادل که بسیاری او را با یکی از خوانندگان محبوب ایرانی مقایسه می کردند، در خصوص زندگی شخصی خود بسیار محتاط بوده و سعی میکند تبدیل به تیتر رسانه ها نشود. با این حال، وی در اکتبر سال 2020 میلادی، با پروسه ی کاهش وزن خود یک شوخی کوتاه کرد. این خواننده ی 32 ساله ی بریتانیایی 45 کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد. به نقل از اقوام ادل، تصمیم وی برای لاغری بدون بازگشت بخاطر پسرش بوده است. وی گفته که دوست دارم زندگی سالمی داشته و مثال خوبی برای پسرش باشد.

4. جسیکا سیمپسون

در سپتامبر سال 2019 میلادی، جسیکا سیمپسون در اینستاگرامش اعلام کرد که قصد دارد 45 کیلوگرم از وزن خود را دقیقا بعد از به دنیا آوردن دخترش کاهش داده است. وی در مدت بارداری به وزنی معادل 108 کیلوگرم رسیده بود. این خواننده ی 40 ساله، با تمرکز بر پنج کار حیاتی، توانسته بود که وزنش را دراین مدت کوتاه کاهش دهد. پنج وعده ی غذایی و حداقل هفت ساعت خواب و اصلاح فعالیت بدنی، جزو این پنج اصل بودند که باعث لاغری بدون بازگشت سیمپسون شدند.

5. کریستینا آگویلرا Christina Aguilera

کریستینا که به عنوان خواننده و مجری فعال است، توانسته 22 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد. کاهش فشار کاری و نتیجتا جلوگیری از پرخوری احساسی و همچنین اختصاص دادن زمان بیشتر به خود، از عوامل اصلی این کاهش وزن بوده اند. کریستینا جزو سلبریتی هایی بوده که توانسته با کنترل احساسی و تسلط به مغز و احساسات خود، لاغری بدون بازگشت را تجربه کرده و به بدن ایده آل خود برسد.

6. اندی کوهن Andy Cohen

مجری تلویزیونی، اندی کوهن توانست در مدت سه ماه و فقط با حذف نوشیدنی هایی الکلی از زندگی اش، 6 کیلوگرم از وزنش را کاهش دهد. بنابراین اگر معتقدید که نوشیدنی های الکلی هیچ تاثیری بر وزن شما ندارد، بهتر است تفکراتتان را دستخوش تغییر کنید. کوهن در سال 2019 میلادی احساس کرد که کت و شلوارش برایش تنگ شده و دکمه هایش به سختی بسته می شود. پس تصمیم گرفت که به هیکل بهتری برسد تا هنگام قدم زدن در ساحل، احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد. پس از این لاغری بدون بازگشت، کوهن بسیار مراقب تغذیه و خوراک خودش هست.

7. سیمون کوول simon cowell

در سال 2019 میلادی، کوول گفت که 10 کیلوگرم از وزن خود را صرفا برای سلامتی بیشتر، کم کرده است. این مجری امریکن گات تلنت از آن به بعد، همواره احساس سلامتی و قدرت بیشتری دارد. کوول در سال 2017 میلادی به دلیل افت فشار خون بیهوش شد و در راه پله منزل زمین خورد. وی بعد از این اتفاق تصمیم گرفت که لایف استایل بهتری را دنبال کند. به همین دلیل نیز مصرف لبنیات، گوشت، گندم و شکر را محدود کرد و فعالیت بدنی خود را اصلاح کرد.

8. درو کری Drew Carey

درو کری نیز برای لاغر کردن، فقط نیاز داشت تا نوشیدن مشروبات الکلی را کنار بگذارد. وی که دیابت نیز داشت، تصمیم برای لاغری بدون بازگشت را برای کاهش 45 کیلوگرمی وزنش گرفت. با کنترل تغذیه و همین طور اصلاح فعالیت های بدنی، وی توانست که وزن مطلوب خود را از سال 2010 میلادی به این طرف، حفظ کند.

9. جنیفر هادسون Jennifer Hudson

هنگامیکه جنیفر هادسون به عنوان خواننده و بازیگر، پا بر روی فرش قرمز گذاشت، نگاه همگان را به خود جلب کرد. جنیفر توانسته بود که 36 کیلوگرم از وزنش را تنها با کنترل تغذیه، کاهش دهد. این کنترل تغذیه به معنای رژیم غذایی نبوده، بلکه وی بر مواد مصرفی، حجم آن و زمان آن دقت کرده بود. این همان چیزی است که لاغری بدون بازگشت را تضمین میکند.

10. جیمی کیمل Jimmy Kimmel

جیمی کیمل در دو روز هفته، کمتر از 500 کالری دریافت میکند، یا به تفسیر دیگر او دو روز در هفته را روزه گرفته و به این روش توانسته است که وزن خود را کاهش دهد. به نقل از خود کیمل، وی 95 کیلوگرم وزن داشت که توانست با استفاده از تکنیک های خاصی، آن را به 80 کیلوگرم کاهش دهد. اصلاح تغذیه، مهمترین بخش لاغری بدون بازگشت جیمی کیمل بوده است.

11. مونیکا Mo’Nique

در مارچ 2018 میلادی، مونیکا در اینستاگرامش در یک لایو بیان کرد که برای اولین بار توانسته وزن خود را به زیر 90 کیلوگرم برساند. همانطور که در تصویر مشخص است، این کاهش وزن رویایی برای وی، حکم آزادی از قفس را داشته است. این کمدین 53 ساله توانسته با کنترل تغذیه و اصلاح فعالیت های بدنی به لاغری بدون بازگشت و آرامش همیشگی دست یابد. به نقل از خود وی، بالاخره همه ی ما روزی باید تصمیم بگیریم که به زندگی سالم روی بیاوریم و هر زمان که شروع کنیم، مزد زحماتمان را خواهیم گرفت.

رمز لاغری بدون بازگشت چیست؟

همانطور که با نگاهی به زندگی این 11 سلبریتی متوجه میشویم، تمامی آن ها صرفا با کنترل تغذیه (نه لزوما کمتر خوردن) و همینطور اصلاح فعالیت های بدنی، توانسته اند لاغری و خوش اندامی را تجربه کنند. تمامی این تجربیات به همراه منابع معتبر جهانی در مقاله ای تحت عنوان لاغری بدون بازگشت معرفی شده است. اگر تصمیم بگیرید، قطعا شما هم میتوانید به بدن دلخواهد خود برسید.


چگونه آدرس سایت ای مارکتس را پیدا کنیم؟

آمارکتس یا ای مارکتس که به تازگی بسیار پرطرفدار شده، نه تنها فیلتر بوده بلکه بسیاری از سایت های جعلی، اقدام به ارائه ی لینک های غیر اصل نموده اند. این موضوع باعث شده تا مخاطبان بسیاری گمراه شده و نتوانند سایت اصلی را پیدا کنند. به همین جهت نیز در این مقاله، قصد دارم تا روش پیدا کردن لینک مستقیم ورود به این سایت را به شما آموزش دهم.

آمارکتس یکی از بروکرهای بین المللی بوده که نه تنها رگولاتوری دارد، بلکه مشتریانش را بیمه میکند. این بیمه که به صورت مستقل فعال است، عملکرد ای مارکتس را تضمین کرده و تا سقف 20 هزار یورو، غرامت به مشتریان پرداخت میکند. به همین جهت نیز این بروکر به عنوان یکی از امن ترین بروکرهای فعال در ایران معرفی شده است.

همانطور که مشخص است، امنیت بالای این بروکر باعث استقبال گسترده ی مخاطبان شده است. اما به دلیل فیلترینگ این سایت، مخاطبان نمیتوانند با سرچ کردن اسم این بروکر، لینک اصلی ورود به آمارکتس را پیدا کنند. علاوه بر این مشکل، سایت های جعلی که عموما آی بی این برورکر هستند، سعی میکنند تا مخاطبان را به سایت خود کشانده و با ارائه ی لینک های غیر مستقیم، خود را به عنوان واسط معرفی کنند.

البته این اتفاق تاثیری بر تجربه ی مشتریان از ترید در این بروکر نداشته و جای هیچ نگرانی نیست. اما همواره این دغدغه وجود دارد که ممکن است لینک ارائه شده درست نبوده و شما را به سایت مشابه هدایت کند. بنابراین، از کلیک کردن بر روی لینک های مشکوک، جدا خودداری کنید. مدرسه معامله گر ایرانی که تحت نظر استاد تبادکانی فعال شده است، از 15 سال پیش در حال آموزش راه و رسم ترید کردن است.

وی آموزه های مربوط به ترید کردن را از پایه در اختیار کاربران قرار داده و مستقیما با مخاطبان خود در ارتباط است. لینک ورود به این سایت و یا همان آمارکتس ورود در این سایت ارائه شده که میتوانید حتی در صورت تغییر دامنه ی این سایت، به سادگی وارد آن شوید.