Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

هنگدرام وندا یکی از بهترین هنگ درام های ایرانی

موسیقی در ایران تاریخچه‌ی غنی‌ای داشته و سال‌ها بهترین سازهای تولید شده در سطح جهانی، سازهای پارسی بودند. اگرچه امروز در زمینه تولید سازهای جدید اندکی نسبت به کشورهای دنیا عقب افتاده‌ایم، اما هنوز هم محصولات تولید شده در ایران، بالاترین کیفیت را دارند. برای مثال، اگرچه ساز هنگدرام در ابتدا در کشور آلمان رونمایی شد، اما امروزه باکیفیت ترین هنگ درام‌ها در سطح جهانی، تولید دست صنعتگران ایرانی است. در بعضی از مدل‌های ساز، متریال و فلز استفاده شده از کشورهای خارجی وارد شده و سپس صنعتگر ایرانی طنین و صدای ساز را ایجاد خواهد کرد.

هنگدرام وندا یکی از بهترین برندهای هنگدرام در ایران بوده که هواداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول که در گام ر مینور یا همان D Kurd تولید میشود، یکی از بهترین طنین‌ها را در میان سازهای ایرانی داشته که با رنگ آبی تمام پولیش خود، نگاه همگان را به خود جلب خواهد کرد. مزیت این هنگدرام در متریال تولیدی آن بوده که از جنس نیتراید است. این متریال باعث طول عمر بیشتر ساز و همچنین طنین گوش نواز آن خواهد شد.

برروی قسمت بالایی این ساز، 9 نت جانمایی شده که می‌تواند طیف وسیعی از موسیقی‌ها را اجرا نماید. نمونه کارهای متعددی از نواختن با این ساز در اینستاگرام و آپارات ارائه شده که با اندکی تمرین و تکرار، یادگیری آن ممکن می‌شود. در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت هنگدرام استور که مرجع تخصصی فروش هنگدرام و لوازم جانبی آن است، این محصول را در کمتر از 3 الی 5 روز کاری دریافت نموده و از صدای دلنشین آن لذت ببرید.

فراموش نکنید که برای طول عمر بیشتر سازهای خود و همچنین بهتر شدن طنین صدای نواختن با این ساز دوست داشتنی، همواره از روغن هنگدرام استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد