Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

چرا بروکر ifc یکی از معتبرترین بروکرهای ایران است؟

بروکر ifc

تقریبا همه‌ی تریدرها میدانند که فعالیت در فارکس، بدون انتخاب کارگزاری مناسب باعث از دست رفتن سرمایه خواهد شد. بروکرهای کلاهبرداری که سرمایه‌ی تریدر را بالا کشیده و یک شبه غیب شده، کم نبوده و نیستند. هنوز هم بسیاری از کارگزاری‌هایی که در سطح ایران فعالیت میکنند، اعبتار کافی نداشته و ممکن است هر لحظه از صفحه روزگار محو شوند. خوشبختانه بروکر ifc نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی اعتبار بسیار بالایی داشته که همین امر نیز باعث شده تا بتواند نزدیک به 2 دهه، میزبان ده‌ها هزار تریدر در جهان باشد.

کارگزاری IFC نه تنها معتبر است، بلکه یکی از پیشگامان ارائه‌ی خدمات نوین در میان تمامی بروکرها است. این کارگزاری متنوع ترین سبد معاملاتی را در میان تمام بروکرهای فعال در ایران داشته که بالغ بر 600 نماد معاملاتی است. بسیاری از بروکرهای قدیمی و سرشناس فعال در ایران از جمله آلپاری، نهایتا 100 نماد معاملاتی را برای تریدر فراهم کرده‌اند. علاوه بر آن، این کارگزاری یک امکان اختصاصی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

هنگامیکه از پلتفرم معاملاتی NetTradeX استفاده نمایید، به سادگی می‌توانید نماد معاملاتی جدید ایجاد نمایید. برای مثال، اگر بتوانید در تحلیل‌های خود، ربطی میان قیمت طلا در سطح جهانی و قیمت نفت برنت پیدا کنید، می‌توانید نماد معاملاتی مخصوص به خود را برای این دو نماد شناخته شده، ایجاد کنید. یعنی تریدر می‌تواند نماد XAU/BRENT را ایجاد کرده و برروی آن، معاملات خود را انجام دهد. این امکان در هیچ کارگزاری دیگری ارائه نشده است.

بروکر ifc دارای پشتیبانی فارسی زبان بوده که رفتار بسیار حرفه‌ای دارند. در هر زمان از شبانه روز که مایل باشید، می‌توانید از طریق تلگرام با این تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. شایان ذکر است که در این کارگزاری نه تنها امکان اسکالپ تریدنیگ فراهم شده، بلکه امکان هدجینگ و معامله در زمان خبر نیز فراهم شده است. به همین دلیل نیز بروکر آی اف سی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تریدرهای ایرانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد