Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

تکلیف کاربران کنونی بایننس چه میشود؟ کدام صرافی دیجیتال باید انتخاب شود؟

پس از فراز و نشیب های فراوان و مقاومت بایننس، بالاخره ممنوعیت های گسترده از سمت کشورهایی نظیر مالزی، تایوان، ژاپن، ایتالیا، آلمان، کانادا، آمریکا و بریتانیا باعث شد تا بایننس از خر شیطان پیاده شده و قوانین ضد پولشویی را اجرا کند. تقریبا یک ماه پیش بایننس تصمیم گرفت که سقف معاملات روزانه‌ی اکانت های تایید هویت نشده را تا 0.06 بیتکوین (از 2 بیتکوین) در روز کاهش دهد، اما این تصمیم هم باعث نشد تا سازمان های مالی دنیا، شرایط بایننس را قبول کنند.

بایننس قوانین ضد پولشویی را اجرا کرد

بعد از این مرحله، بایننس ناچار شد تا تمامی کاربران خود را احراز هویت کند. این احراز هویت در حقیقت سطح میانی بوده و فقط شامل نام مشتری و مکان زندگی وی است که همه ی اینها را میتوان با یک تصویر پاسپورت، دریافت کرد. اما کاربران ایرانی دیگر نمیتوانند در این صرافی بمانند و ناچارند که هرچه زودتر حساب خود را تخلیه کنند. تنها تا اوایل مهرماه 1400 فرصت دارید که موجودی خود در بایننس را تخلیه کنید، در غیر این صورت، حساب شما بلوکه خواهد شد و تنها راه باز کردن آن، گذراندن مراحل احراز هویت KYC است. که صد البته اگر تصویر پاسپورت خود را ارائه کنید، باز هم حسابتان تعلیق خواهد شد (بعد از مهرماه).

کاربران ایرانی در سردرگمی

بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی فقط نام های نوبیتکس و بایننس را به عنوان صرافی دیجیتال شنیده بودند. حالا نمیدانند که سرمایه ی خود را باید چه کنند؟! نوبیتکس تنها از 15 رمزارز پشتیبانی کرده، بنابراین، امکان انتقال آن به داخل کشور هم وجود ندارد. بنابراین، تنها راه حل باقیمانده، پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای بایننس است تا بتوان بدون دغدغه، به فعالیت ها ادامه داد. در حقیقت، باید به دنبال صرافی دیجیتالی باشیم که نیازی به احراز هویت نداشته باشد و یا با هویت ایرانیان مشکلی نداشته باشد.

لیست صرافی هایی که ایرانیان را تحریم نکرده اند

در این روزها، هر سایتی را که باز کنید، ده اسم صرافی دیجیتال را پشت سر هم ردیف کرده اند تا بگویند که این ها معتبر هستند. بهتر است گول این تبلیغات را نخورده و بدانید که تا کنون فقط اعتبار دو صرافی دیجیتال محرز شده است. البته منظورمان از این اعتبار، اعتباری برای ایرانیان بوده و به معنای آن است که سرمایه ی ایرانیان در این صرافی ها، در معرض خطر نیست. صرافی کوکوین میتواند جایگزین بایننس در نظر گرفته شده و علاوه بر آن، کوینکس نیز برای ایرانیان امن و آسان است.

کوکوین، جایگزین بایننس

حتی پیشتر از اینکه مشکلات جدید بایننس باعث دلزدگی کاربران ایرانی شود، بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای در حوزه ی رمزارزها، صرافی کوکوین را برای فعالیت خود انتقال کرده بودند. برای اینکه در خصوص این صرافی دیجیتال بیشتر بدایند، بر روی لینک جایگزین بایننس کلیک کنید. و یا برای ثبت نام در کوکوین نیز روی همین لینک کلیک کنید. تنها چیزی که برای ثبت نام نیاز دارید، فقط یک ایمیل است!

صرافی کوینکس

کوینکس نیز کمی بعدتر از بایننس و کوکوین پا به دنیای رمزارزها گذاشت. اما این شروع به کار کاملا قدرتمند بود و توانست با کارمزدهای کم، مراحل احراز هویت آسان (حتی ایرانیان هم میتوانند احراز هویت کنند)، تنوع رمزارزها و ... کاربران زیادی را به خود جذب کند. برای مطالعه در خصوص مزایای صرافی کوینکس بر روی این لینک کلیک کنید و یا برای ثبت نام سریع (کمتر از 1 دقیقه) در این صرافی، اینجا را کلیک کنید.