Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

بازیابی اپل آیدی usa.com

اپل آیدی خدمات فوق العاده ای را به صاحبان گوشی های آیفون و البته دیگر کاربران محصولات اپل ارائه میکند. این امکانات شامل فضای ابری، پیدا کردن گوشی گم شده، ارتباط تصویری فیس تایم و ... بوده و علاوه بر آن، برای به روزرسانی دستگاه و همچنین نصب برنامه های جدید، استفاده از اپل آیدی اجتناب ناپذیر است. بعد از اینکه شرکت اپل، خدمات خود را بر روی ایرانیان بست، کاربران ایرانی مجبور شدند تا پروسه ی سختی را برای ایجاد اپل آیدی جدید، دنبال کنند.

در این میان، بعضی از کسب و کارها، اقدام به تولید اپل آیدی‌های متعددی کردند که با نام اپل آیدی کارتی در بازار به فروش رسید. این کار یک مزیت داشت و این بود که صاحبت دستگاه های اپل، نیازی به وقت گذاشتن و گشتن دنبال روش ساخت اپل آیدی نداشت. اما از طرفی، در روند ساخت اپل آیدی، باید سوالات امنیتی پاسخ داده شود تا برای بازیابی اپل آیدی، از آنها استفاده شود.

زمانیکه مشکلی برای گوشی یا اپل آیدی اتفاق بیفتد و یا اصطلاحا اپل آیدی لاک شود، باید آن را بازیابی کرد تا به امکانات قبلی دسترسی پیدا کرد. به همین جهت نیز استفاده از اپل آیدی شخصی بسیار مهم است. با این حال، صاحبان اپل آیدی کارتی، در هنگام لاک شدن آیدی، قادر به بازیابی آن نبودند. یکی از دامنه های استفاده شده برای ساخت اپل آیدی، دامنه ی سایت www.usa.com یا اصطلاحا @usa.com بوده است. ایمیل هایی که با استفاده از این دامنه ساخته شدند، بسیار زیاد بودند و طیف گسترده ای از اپل آیدی های usa.com به صورت کارتی (اپل آیدی کارتی) در اختیار مشتریان قرار گرفتند. اما در صورت لاک شدن اپل آیدی usa.com چه باید کرد؟

بازیابی پسورد اپل ایدی www.usa.com

بعضی از متخصصین با دسترسی به سامانه ایمیلی این دامنه می‌توانند اپل آیدی usa.com شما را نجات دهند. این پروسه بین 1 الی 3 روز زمان برده و بعد از آن، همه چیز مجددا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از مجموعه‌های معتبری که می‌تواند اکثر اپل آیدی ها را بازیابی کند، مجموعه نجات آیدی بوده و در صورتیکه مشکل دارید، توصیه میکنیم حتما از خدمات آنها استفاده کنید. در صورتیکه قصد دارید بیشتر در خصوص بازیابی اپل آیدی @usa.com اطلاعات کسب کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

مزایای تست کرونا در منزل نسبت به آزمایشگاه

تا این لحظه، دو مدل آزمایش برای تشخیص بیماری کووید-19 معرفی شده است. آزمایش آنتی بادی و آزمایش pcr. یکی از آزمایش ها مسئول بررسی سطح مقاومت بدن در برابر بیماری بوده و آزمایش دیگر بیانگر ورود ویروس به بدن. آزمایش آنتی بادی مخصوص کووید-19 نبوده و تقریبا برای تمام بیماری های عفونی، قابل استفاده است. وقتی ویروسی به بدن وارد شود، گلبول های سفید با آن مبارزه کرده و در اثر این مبارزه، سطح پادتن یا همان آنتی بادی در بدن بالا خواهد رفت. بنابراین، وقتی که آزمایش آنتی بادی داده شود، سطح پادتنی که با ویروس کرونا مبارزه میکند، مشخص خواهد شد.

در صورتیکه فرد در گذشته به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته باشد، سطح پادتن بدن بالا رفته و تا مدتی بالا خواهد ماند. این امر به معنای افزایش قدرت مقاومت بدن در برابر حمله‌ی مجدد ویروس خواهد بود. اما نمیتوان مطمئن بود که این افزایش سطح به معنای مقابله‌ی صد درصدی با بیماری بوده و ممکن است فرد مجددا به این بیماری (با شدت و ضعف متفاوتی) مبتلا شود.

آزمایش دیگر یا همان PCR برای بررسی ورود ویروس (در اوایل بیماری) به بدن است. در آزمایش PCR نمونه‌ی مخاط از انتهای بینی (با استفاده از سوآپ) برداشته شده، ویروس‌ها تکثیر شده تا به سطح قابل اندازه‌گیری برسند. در صورتیکه بعد از تکثیر ویروس‌ها، عدد و رقم آن‌ها از حد مشخصی بیشتر باشد، فرد به بیماری مبتلا شده است.

تست پی سی آر در منزل

هم تست پی سی آر و هم تست آنتی بادی را میتوانید بدون مراجعه به آزمایشگاه و منتظر ماندن در صف انجام دهید. مزیت این کار، کاهش احتمال ابتلا به این بیماری در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد است. همانطور که میدانید، ممکن است زمان نسبتا زیادی را در آزمایشگاه‌های سربسته (با تهویه‌ی نسبتا ضعیف) سر کنید و همین امر، باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری خواهد شد. در نقطه‌ی مقابل با ثبت درخواست تست پی سی آر در منزل می‌توانید بدون ترس از ابتلا به این بیماری در مراکز درمانی، از صحت و سلامت خود مطمئن شوید.

تست کرونا در منزل آنتی بادی

با ثبت درخواست تست کرونا در منزل مطمئن شوید که در اثر حضور در مناطق شلوغ، بیماری گریبانگیر شما نخواهد شد. تنها یک تماس کافیست تا کارشناسان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل یا محل کار شما حاضر شده و نمونه های لازم را بردارند. سپس این نمونه ها به آزمایشگاه های معتبر انتقال داده شده و پاسخ آن در زمانی بین 6 تا 48 ساعت (بسته به انتخاب شما) به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا سرمایه ی تریدرهای ایرانی بایننس در خطر است؟

این روزها اخبار ضد و نقیض فراوانی در رسانه ها منتشر شده است. بیشتر این اخبار، به واسطه ی رقبای بایننس (حتی رقبای ایرانی بایننس) منتشر شده و هدفشان تخریب رقیبی به بزرگی بایننس است. اما همیشه نمیتوان به اخبار تکیه کرد و باید از خرد فردی و توصیه ی پیشکسوتان استفاده نمود تا نه تنها متضرر نشد، بلکه سودآوری بیشتری را هم تجربه کرد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

چه قوانینی در بایننس تغییر کرده است؟

بایننس از همان ابتدا نیز به کاربران ایرانی اجازه ی فعالیت نمیداد. به همین جهت نیز تمامی کاربران ایرانی مجبور بودند تا از آی پی خارج از ایران یا حتی آی پی ثابت خارج از ایران استفاده کنند تا ردپایی از خود به جای نگذارند. همین کار ساده، تمامی مشکلات کاربران ایرانی را حل کرده بود. چندی پیش، خبر ممنوعیت فعالیت بایننس در چندین کشور دنیا پخش شد. اما این بار هم شیطنت رسانه ای، ماجرا را بزرگتر از حقیقت آن نمایش داد. کشورهایی که مالیات و شفافیت تراکنش های مالی برایشان مهم بود، به بایننس هشدار دادند که صورت وضعیت شفافی از خرید و فروش ها ارائه کند. این کشورها، خواهان جلوگیری از پولشویی بودند و هیچ مشکلی (به جز این مشکل بزرگ!) در کار بایننس وجود نداشت.

پس هشدار دادند که باید قوانین جدیدی وضع کرده، ساختار فعالیت را شفافتر کند و نهایتا به حکومت کشورهای بزرگ دنیا، پاسخگو باشد. همانطور که میدانید، بایننس بدون دریافت هرگونه مدارک هویتی و فقط با یک ایمیل به شما حساب کاربری داده که میتوانید روزانه به ارزش 2 بیت کوین (تقریبا 82 هزار دلار) معامله کنید. حال فرض کنید که صدها و یا حتی هزاران حساب جعلی وجود داشته باشد و هدفشان هم جابجا کردن غیر قانونی پول از کشورهای مختلف باشد! بنابراین روزانه میتوان تا 82 میلیون دلار را بدون هرگونه پاسخگویی جابجا کرد! همین موضوع نیز باعث گسترش فعالیت های پولشویانه در این صرافی  دیجیتال شد.

بایننس چگونه جلوی پولشویی را گرفت؟

بعد از فشارهای بین المللی، بایننس با یک غول دنیای تکنولوژی قراردادی را امضا کرد تا بتواند با تکیه بر دانش بلاکچین، آدرس کیف پول های مختلف را شناسایی کرده و افراد پشت این حساب های ایمیلی را شناسایی کنند. در حقیقت، افرادی که نهایتا رمز ارز را به کشورهای تحریم شده انتقال دهند (از جمله کاربران ایرانی که در ایران هستند)، به عنوان متخلف شناخته شده و دو هفته فرصت دارند تا حساب خود را تخلیه کنند. البته شیطنت رسانه ای اینجا شکل گرفت که این همکاری، فعلا در شروع کار بوده و فقط چند امضا رد و بدل شده است! پس هنوز هیچ تغییری در خدمترسانی بایننس صورت نگرفته است.

اقدام دیگر بایننس، کاهش سقف تراکنش روزانه از 2 بیت کوین به کمتر از نیم بیت کوین بوده است. با همین کار ساده، احتمال پولشویی را یک چهارم کرده است. بنابراین، شما (به عنوان تریدر ایرانی)، فعلا نباید نگران هرگونه اتفاقی باشید. هنوز هم بایننس بهترین صرافی دیجیتال دنیا بوده و صرافی بایننس هنوز هم حرف اول محبوبیت در ایران و جهان را میزند. اگر قصد آشنایی با صرافی بایننس را دارید و یا میخواهید اصول خرید و فروش رمزارز را یاد بگیرید، این مقاله‌ی جامع را مطالعه کنید.

آیا بهترین بروکر کمترین اسپرد را برای مشتریان در نظر میگیرد؟

اسپرد یا همان Spread روشی برای کسب درآمد توسط بروکرها است. در کنار اسپرد، بروکرهای عموما کمیسیون و سوآپ یا همان بهره را نیز به هر معامله اعمال میکنند. قطعا بروکر برای رضای خدا به تریدرها خدمات نداده، بلکه به دنبال کسب سود از فعالیت خود است. با توجه به سبد کالاهای ارائه شده یا همان اصطلاحا دارایی ها و همچنین با توجه به جمعیت تریدرهایی که از خدمات یک بروکر بهره میگیرند، بروکر نرخ های متفاوتی را برای اسپرد در نظر میگیرد.

در نظر داشته باشید که عموما میزان اسپرد بر مبنای پیپ بیان شده و بین دارایی های مختلف، متفاوت است. مثلا ممکن است بروکر A، اسپرد طلا را در حد 5 پیپ اعمال کند ولی در زوج ارز یورو/دلار، اسپرد تا بیش از 50 پیپ افزایش یابد. پس قطعا بروکری را باید انتخاب کنید که کمترین میزان اسپرد را برای دارایی مورد علاقه ی شما در نظر گرفته است. از طرفی، از آنجایی که علاوه بر اسپرد، کمیسیون و بهره نیز مطرح است، ممکن است بروکری کمترین میزان اسپرد را برای تمامی دارایی های خود در نظر گرفته، اما کمیسیون و بهره ی بالایی را از مخاطبان خود دریافت کند. بنابراین، کمترین اسپرد و یا حتی اسپرد صفر، به معنای خوب بودن بروکر نیست.


واید شدن اسپرد به چه معناست؟

برای اینکه بدانید واید شدن اسپرد به چه معناست، ابتدا باید دو مفهوم را یاد بگیرید. اول اسپرد ثابت و دوم اسپرد شناور. برای یادگیری کامل اسپرد این مقاله را بخوانید. بعد از اینکه متوجه مفهوم اسپرد شناور شدید، متوجه میشوید که بروکرها، هنگام بالا رفتن تقاضا برای معامله ی یک دارایی خاص، اسپرد دریافتی را بیشتر از حد نرمال کرده که در اصطلاح بازار فارکس به آن، واید شدن اسپرد گفته میشود. برای یادگیری کامل اسپرد در فارکس چیست و چه کاربردی دارد، این مقاله را بخوانید.

مراقبت های مورد نیاز ercp چیست

ERCP چیست

کلانژیوپانکراتوگرافی رتروگرید آندوسکوپیک روشی است که جهت رویت ساختمان های صفراوی و پانکراس از طریق آندوسکوپی انجام می شود و در تشخیص بسیاری از بیماری های  کبد ، پانکراس ، مجاری صفراوی و کیسه صفرا از آن استفاده می شود. جهت ERCP از یک لوله انعطاف پذیر بلند( آندوسکوپ ) که  ضخامت آن کمی باریک تر از یک انگشت می باشد استفاده می شود.آندوسکوپ را  از دهان  عبور داده و از پشت گلو وارد قسمت ابتدایی روده ( دئودنوم ) مینمایند . سپس یک لوله پلاستیکی کوچک از طریق آندوسکوپ عبور داده می شود و وارد مجرای صفراوی یا مجرای پانکراس می گردد.ماده حاجب از طریق این لوله تزریق و عکس های رادیولوژی برای بررسی مجاری صفراوی و پانکراس تهیه می شود. این روش ممکن است بیش از یک ساعت به طول انجامد. برای فهم بهتر ercp چیست این مقاله را بخوانید.

مراقبت های قبل از ERCP

  • لازم است شب قبل شام سبک بخورید وسپس از 8 ساعت قبل از پروسجر از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • مصرف هر گونه دارو ( به خصوص داروهای ضد انعقاد  و اسپرین و نیز کورتون ها  ) ، داشتن سابقه جراحی ویا مشکلات مربوط به بیهوشی و نیز حاملگی را به پزشک یا پرستار اطلاع دهید.
  • سابقه هر نوع حساسیت و آلرژی خصوصا به مواد حاجب یددار را به پزشک یا پرستار اطلاع دهید.
  • در صورتی که طی یک هفته قبل  عکسبرداریهایی به دنبال مصرف باریم داشته اید اطلاع دهید .
  • در افراد بالای  چهل سال نوار قلب انجام می شود .
  • در مواردی که سابقه ناراحتی ریوی وجود داشته باشد ، انجام آزمایش خون و اسپیرومتری ( تست عملکرد ریه ) ضروری است .
  • بررسی از نظر اختلالات انعقادی (آزمایشات خون )  انجام می شود تا در صورت لزوم اختلالات اصلاح شود .
  • از دست چپ بیمار خط وریدی باز و مناسب  جهت تزریق داروهای لازم حین ERCPگرفته می شود .
  • شب قبل باید بیمار به میزان 15 قطره از قطره دایمیتیکون مصرف نماید.

مراقبت های قبل از ERCP

  • برای آرام شدن یا خوابیدن بیمار داروهایی داخل رگ وی تزریق می شود.
  • از اسپری های بی حس کننده  برای عبور آندوسکوپ ، داخل گلو استفاده می شود.
  • بیمار بر روی پهلوی چپ خوابانده می شود . ولی تغییر مکرر وضعیت برای عبور آندوسکوپ لازم است.زمان تهیه عکس لازم است بر روی معده بخوابد.
  • ممکن است  بیمار زمان تزریق ماده حاجب کمی احساس ناراحتی داشته باشد.

برای فهم بهتر ercp چیست این مقاله را بخوانید.

ایمپلنت چگونه انجام میشود؟

مراحل ایمپلنت در سرتاسر دنیا پیرو یک اصول کلی است. در اولین مرحله، فرد باید به همراه عکس‌های OPG و CBCT به دندانپزشک متخصص مراجعه نماید. دندانپزشک پس از بررسی شرایط دندان و عکس‌ها، روند کلی درمان را مشخص می‌کند. در صورتی که دندان پوسیده هنوز کشیده نشده باشد، در اولین مرحله باید آن را کشید. پس از آن باید صبر کرد تا حفره‌ی ایجاد شده ترمیم گردد (عموما یک الی دو هفته). این فاصله‌ی زمانی علاوه بر کمک به ترمیم لثه، باعث عدم ایجاد عفونت در ناحیه نیز می‌شود (با مصرف آنتی بیوتیک). در جلسه‌ی بعدی، دندانپزشک با بررسی استخوان فک، بهترین محل قرار دادن پایه‌ی ایمپلنت را مشخص کرده و اصطلاحا پایه در آن ناحیه کاشته می‌شود. انتخاب محل پایه، بستگی به قطر استخوان فک و استحکام استخوانی فرد دارد.

به صورت معمول، این مرحله تقریبا 1 ساعت (برای هر دندان) طول کشیده که باعث خستگی و ترس افراد می‌شود. در باور عموم، این مرحله بسیار دردناک و ترسناک است، اما تجربه‌ی دکتر محمد مهدی گرجی باعث می‌شود که یکبار برای همیشه، ترس شما از ایمپلنت از بین برود. دکتر گرجی، این مرحله از کاشت دندان را به واسطه‌ی تجربه‌ی خود، کمتر از 20 دقیقه انجام داده و تا چشم به هم بگذارید، پایه‌ی شما آماده است. پس از کاشته شدن پایه، باید یک الی دو ماه صبر نمود تا پایه به خوبی به استخوان فک متصل شود. این اتصال کامل و صحیح باعث ماندگاری و طول عمر بالای ایمپلنت شما خواهد شد.

در مرحله‌ی بعد، نوبت به قراردادن آباتمنت می‌رسد. این مرحله نسبتا ساده بوده و می‌توانید با آرامش خیال به مطب یا دندانپزشکی مراجعه کنید. آباتمنت به صورت پیچی درون پایه فرو رفته و شما هیچگونه احساس درد یا ناراحتی‌ای نخواهید داشت. در مرحله‌ی بعد نیز روکش دندان شما ساخته شده و بر روی آباتمنت می‌نشیند. کل پروسه‌ی ایمپلنت به زمانی بین 2 الی 4 ماه نیاز داشته و پس از برای یک عمر می‌توانید با خیال راحت، از غذا خوردن خود لذت ببرید.

نکته: در بعضی موارد، استحکام استخوان فرد کم بوده و یا ضخامت کافی را ندارد. در این موارد، دندانپزشک با استفاده از پودر استخوان، ابتدا استحکام و ضخامت آن را بهبود بخشیده و سپس پایه را درون فک قرار خواهد گرفت. برای جوش خوردن پودر استخوان به استخوان فک، باید بیین 2 الی 4 هفته منتظر ماند.

قیمت ایمپلنت - کاشت دندان ارزان

قیمت ایمپلنت شامل دو قسمت اصلی است. اول، مواد و ابزار استفاده شده و دوم هم تعرفه که بر مبنای تجربه و تخصص دندانپزشک مشخص می‌شود. اگرچه جنس ایمپلنت‌ها از فلز تیتانیوم است، اما اینکه پایه و آباتمنت ساخت کدام کشور و کدام شرکت باشد، نقش مهمی در قیمت آن دارد. کیفیت تاج ساخته شده توسط لابراتوار نیز یکی از عوامل اثرگذار در قیمت نهایی است. نهایتا نیز تعرفه‌ی خدمت دندانپزشک است. بنابراین، مشخص است که قیمت ارزان ایمپلنت به چه معنا است!

قیمت ایمپلنت یک دندان

مرکز دندانپزشکی درفام به صورت معمول از ایمپلنت‌های با کیفیت کره‌ای به نام‌های دیو (Dio) و ایمپلنتیوم (Implantum) استفاده می‌کند. یک دهه تجربه کاشت دندان به ما نشان داده که هر دو برند، عملکرد بسیار خوبی دارند. قیمت ایمپلنت یک دندان بین 4 الی 5.5 میلیون تومان خواهد بود. با این حال، در صورتی که فرد تمایل به استفاده از برندهای خاص (عموما سوئیسی – اس آی سی SIC) داشته باشد، امکان انجام آن وجود داشته و صرفا مابه التفاوت قیمت ایمپلنت دریافت شده و هیچ هزینه‌ی اضافی دریافت نخواهد شد.

آموزش لاغری سریع بدون رژیم

لاغری سریع

لاغری سریع بدون رژیم بر دو اصل تکیه می‌کند:

  1. اول اینکه ژنتیک به خودی خود باعث تجمع چربی در نقاط مختلف بدن نشده، و
  2. مغز و تفکر انسان قابلیت‌هایی باور نکردنی دارند.

پس در همین ابتدای امر، این دو نکته را با خود تکرار کنید و سپس ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید. این مقاله، ابعاد جدیدی از دلایل چاق شدن را به روی شما خواهد گشود. کافیست اولین سرفصل را مشاهده کنید، تا متوجه شوید که چقدر این مسیر، ساده و آسان خواهد بود!

بیشتر بخوابید، به موقع بخوابید!

شاید باورتان نشود که میزان و کیفیت خواب تا چه اندازه بر روی بدن اثرگذار است. پژوهش‌های متعددی انجام گرفته تا فقط همین یک نکته را به همگان اثبات کند که مدت و کیفیت خواب، یکی از روش‌های لاغری سریع بدون رژیم است. حداقل 7 ساعت در طول شبانه روز بخوابید و سعی کنید که ساعت خواب شما، بین 10 شب الی 6 صبح باشد. هرچقدر میزان کم خوابی و بد خوابی بیشتر باشد، مغز انسان فرمان‌های بیشتری در خصوص نیاز به کالری صادر می‌کند!

بیدار ماندن (خصوصا پس از نیمه شب)، باعث احساس نیاز به غذا خوردن شده و می‌تواند باعث افزایش 6 درصدی انرژی (کالری) دریافتی در بدن شود. بنابراین، هنگامیکه فرد بیدار بماند، خواه ناخواه به سراغ یخچال رفته و چیزی برای خوردن پیدا می‌کند.

لاغری سریع بدون رژیم و اصول غذا خوردن

معده‌ی انسان خاصیت کشسانی دارد، بنابراین هر چقدر غذای بیشتری وارد آن شود، کشیده‌تر شده و باز هم جای بیشتری باز خواهد شد (البته نه تا ابد!). از طرف دیگر، پیام‌های مبنی بر پر شدن معده و سیری نیز با تاخیر (تقریبا 5 دقیقه‌ای) به مغز صادر می‌شوند. ترکیب این دو ویژگی انسانی باعث می‌شود که اکثر ما، عموما بیشتر از نیاز واقعی و حتی بیشتر از ظرفیت بدنمان، غذا دریافت کنیم.

این اتفاق روزانه حداقل 2 بار (نهار و شام) تکرار شده و ما هر بار، غذای بیشتری را وارد معده کرده و باعث کشیدگی بیشتر آن خواهیم شد. لاغری سریع بدون رژیم اینبار بسیار آسان به ما کمک می‌کند. کافی است که مدت زمان غذا خوردن خود را افزایش دهید. بجای اینکه با سرعت بسیار زیاد (عموما همه‌ی ما بجای جویدن غذا، آن را می‌بلعیم)، با آرامش کامل و در مدت زمانی معادل تقریبا یک ربع، غذا را میل کنید. به همین سادگی! با این روش نسبتا ساده، پیش از کش آمدن معده، فرمان سیری به مغز ارسال شده و پرخوری هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر غذا بخورید اما بهتر غذا بخورید

احتمالا همه‌ی انسان‌ها می‌دانند که تعدد وعده‌های غذایی، باعث سلامت دستگاه گوارش بدن شده و جلوی افزایش وزن را نیز می‌گیرد. به همین دلیل است که متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند در طول روز، حداقل پنج وعده‌ی غذایی داشته باشید. این یعنی، علاوه بر سه وعده‌ی اصلی (صبحانه، نهار و شام) از میان‌وعده‌ی صبح و عصر نیز استفاده کنید. اما حواستان باشد که میزان مصرف کربوهیدرات، لبنیات و شکر را کنترل کنید.

اگر در دو وعده از روز، از غذاهای فیبردار استفاده کنید (میوه و سبزیجات) و یا غذاهای پخته شده (به جای سرخ شده) میل کنید، میزان دریافت کالری بدن کاهش یافته و به سرعت در مسیر لاغری سریع بدون رژیم قدم برخواهید داشت. بنابراین، شما غذای بیشتری میل می‌کنید، تنوع غذایی خود را بالا می‌برید، اما وزنتان را کاهش می‌دهید. این همان قدرت جادویی مغز است!