Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

بهترین فیلترشکن با تضمین عدم قطعی با حداقل پینگ مناسب بازی آنلاین و اینستا

از زمان بسته شدن اینستاگرام در ایران، استفاده از فیلترشکن‌های پولی تبدیل به بخشی از زندگی روزمره همه ایرانیان شد. از آنجاییکه فیلترشکن های رایگان عموما سرعت مناسبی برای اینستاگردی ندارند، برای کار با اینستاگرام و خصوصا دیدن ویدئوها و بارگذاری ویدئو، استفاده از فیلترشکن های پولی، امری اجتناب ناپذیر است. در این مقاله، قصد داریم تا بهترین فیلترشکن حال حاضر در سطح ایران را به شما معرفی کنیم.

ابتدا اجازه دهید تا بگوییم که مدل‌های V2Ray به دلیل فیلترشدن بسیار سریع، جزو گزینه‌های مناسب نبوده و اگر قصد خرید فیلترشکنی را دارید که صد درصد بدون قطعی باشد، بهتر است به سراغ مدل‌های جدیدتر بروید. با جستجوی فراوان در اینترنت، متوجه شدم که همه‌ی فروشندگان فیلترشکن، مدل V2Ray را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند که اگرچه در یکی دو روز اول، سرعت بالایی دارد، اما مطمئنا به زودی فیلتر شده و باید منتظر پشتیبان یا فروشنده باشید که اگر وقت کرد، کانفیگ جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

این کانفیگ‌ها عموما با قیمت بالای 100 هزار تومان ارائه شده و عموما با محدودیت حجم همراه هستند. اگر قصد استفاده از فیلترشکن برای اینستاگرام را دارید، طبیعتا خرید فیلترشکن حجمی، انتخاب مناسبی برای شما نبوده و نیست. این فروشندگان، قیمت فیلترشکن غیر حجمی را نیز بسیار بالا و بالاتر از200 هزار تومان ارائه کرده‌اند.

حال که تمام مشکلات این فیلترشکن‌ها را متوجه شدید، اجازه دهید تا در خصوص فیلترشکن بسیار ارزان و غیر حجمی به شما بگویم که قیمت آن تنها 75 هزار تومان در ماه است.

با گذشت بیش از شش ماه از خرید، این کانفیگ حتی یکبار نیز قطع نشده و سرعت فوق العاده بالایی دارد. پینگ آن کمتر 150 میلی ثانیه بوده که جزو کمترین پینگ‌ها به حساب می‌آید. خصوصا اگر اهل بازی آنلاین هستید، حتما می‌دانید که این پینگ، تقریبا اثری برروی کیفیت بازی نداشته و بهترین انتخاب برای شما است.

برای خرید این فیلترشکن نامحدود، کافی است به این وبسایت مراجعه کرده و از لیست خدمات، برروی خرید سرویس بر اساس کشور کلیک کنید. سپس از میان طرح‌های نقره‌ای یا طلایی (یک کاربر یا دو کاربر) یکی را انتخاب کرده و پروسه خرید را انجام دهید. از آنجاییکه این مجموعه به صورت کاملا قانونی فعالیت دارد، درگاه پرداخت ریالی داشته و به سادگی میتوانید با هر کارتی که دارید، خرید خود را انجام داده و کانفیگ گیمینگ خود را دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد