Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

بروکر نفت چیست و بهترین کارگزاری برای معاملات نفت کدام است؟

یکی از دارایی‌های حیاتی در سطح جهانی که اقتصاد و صنعت کل کشورها به آن وابسته است، نفت بوده که خرید و فروش آن در بازارهای مالی، میتواند پتانسیل کسب درآمد نسبتا بالایی داشته باشد. از همین رو در این مقاله سعی میکنیم تا نکاتی را در خصوص انتخاب بروکر نفت مطرح کنیم و روش ثبت نام در بازارهای مالی که امکان خرید و فروش نفت را در اختیار شما قرار میدهند را معرفی کنیم.

نفت در بازارهای مالی با نام CL که مخفف Crude Oil است شناخته می‌شود. طبیعتا همانگونه که برای سرمایه‌گذاری در بازار خودرو، برروی نماد خودروسازی معامله نمی‌کنید، برای معامله نفت نیز نمیتوان برروی نماد CL معامله کرد، بلکه باید نفت تولید شده توسط شرکت‌های مختلف یا بهتر بگوییم، نفت تولید شده از مناطق مختلف جهان را معامله کرد. در حال حاضر، نفت اروپا و نفت آمریکا دارای بیشترین حجم معاملاتی بوده که به ترتیب با نام نفت برنت و نفت وست تگزاس اینترمدیت شناخته می‌شوند. این دو نفت استخراج شده از مدل نفت خام سبک شیرین (دارای گوگرد کم) بوده که به ترتیب با نمادهای BRENT و WTI معامله می‌شوند.

برای خرید و فروش نفت باید ابتدا مراحل ثبت نام  فارکس را دنبال نموده و پس از انتخاب کارگزاری مناسب، معامله برروی این دو نماد را شروع کنید. با توجه به ارزیابی‌های انجام شده، در حال حاضر بهترین بروکرهایی که امکان معامله نفت برنت و WTI را به تریدرها داده‌اند، به ترتیب بروکر آی اف سی مارکتز و بروکر ارانته هستند. هر دو کارگزاری کارمزدهای بسیار اندک معاملاتی داشته، تنوع حساب بالایی داشته و همچنین دارای اعتبار در سطح جهانی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بروکر نفت می‌توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد