Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

آیا در بروکر ifc ثبت نام کنیم؟

یکی از کارگزاری هایی که امروزه توانسته خدماتی درخور تریدرهای حرفه ای ارائه نماید، بروکر آی اف سی مارکتز بوده که فعالیت خود را نزدیک به 2 دهه پیش و به عنوان یک بروکر معتبر بین المللی شروع کرده است. این کارگزاری، دفاتر مختلفی در سرتاسر دنیا تاسیس کرده و یکی از دفاتر آن، مسئول تریدرهای ایرانی است. پشتیبانی بی نظیر این کارگزاری باعث شده تا تریدرهای حرفه ای که از عملکرد ضعیف سایر بروکرها کلافه شده بودند، به سرعت جذب آن شده و با استفاده از یک حساب معاملاتی معمولی، به خدمات این بروکر تراز اول دنیا دست یابند.

برخلاف بروکرهای نام آشنا و پرحاشیه ای همانند آلپاری، روبو فارکس و ...، بروکر آی اف سی بسیار کم ادعا بوده و در عین حال، بهترین خدمات را در کنار جوایز و بونوس های ارزشمند ارائه کرده است. جدیدترین طرح حمایتی این کارگزاری، شامل قرعه کشی یک دستگاه خودروی تسلا بوده که امکان برنده شدن آن، اصلا کم نیست. تریدرها میتوانند با حداقل 250 دلار دیپازیت اولیه، مشمول دریافت این خودروی ارزشمند و صد ها جایزه دیگر از جمله آیفون 14 پرومکس و ... شوند.  این کارگزاری، بهترین سبد معاملاتی را داشته که تعداد نمادهای آن، بیش از 650 نماد است. این بدان معناست که تریدر میتواند از هر گوشه ای از بازار و مارکت، نماد معاملاتی خود را پیدا کرده و با تحلیل درست، معاملات پرسودی را انجام دهد.

برخلاف بسیاری از بروکرها که ممکن است معاملات شما را مشمول طرح های ممنوعه اعلام کرده و سود معاملات یا حتی اصل پول شما را بلوکه نمایند، بروکر ifc هیچگونه محدودیتی برای تریدر اعمال نکرده است. واریز و برداشت در کمترین زمان ممکن قابل انجام بوده و در بسیاری از روشها، کاملا آنی انجام میشود. به صورت کلی، بروکر آی اف سی مارکتز یکی از معتبرترین و بهترین بروکرهای فعال در ایران بوده که مزایای متعددی دارد. آی اف سی مارکتز در حقیقت، تمامی زیرساخت لازم برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق را برای شما فراهم کرده است. برای افتتاح حساب در بروکر ifc به این مقاله مراجعه نمایید تا ضمن پیدا کردن آخرین لینک سایت اصلی کارگزاری، مراحل را به صورت تصویری مشاهده نمایید.