Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

آیا ترک هروئین واقعا امکان پذیر است؟

اگر خودتان قصد ترک هروئین را داشته و یا دوست دارید که زندگی فردی را از اعتیاد به هروئین نجات دهید، مطمئن باشید که برای این تصمیم، راهکاری مطمئن وجود دارد. هروئین یکی از مواد مخدر رایج در بازار ایران بوده که متاسفانه در هر کوچه و پارکی امکان دسترسی به آن وجود دارد. سطح بالای مورفین موجود در هروئین باعث شادی آنی شده که در کوتاه مدت اثر آن برطرف شده، اما عوارض آن یک عمر جان فرد را تهدید میکند. مشکل اعتیاد فقط بالا رفتن هزینه ی زندگی نبوده، بلکه همه ی زندگی فرد معتاد تحت شعاع این اعتیاد قرار خواهد گرفت.

فردی که به هروئین معتاد باشد، آن را به صورت تزریقی یا دود کردن مصرف کرده و پس از آن، مدتی در عالم نئشگی قرار گرفته و پس از آن دوباره احساس میکند که باید مکانی را برای مصرف مجدد پیدا نماید. چرخه زندگی فرد معتاد به هروئین در حقیقت حد فاصلی میان مصرف تا مصرف مجدد بوده و همین احساس نیاز دائمی باعث میشود که فرد از تمام کارهای روزمره خود باز بماند. در این مقاله قصد نداریم تا در خصوص مشکلات این ماده مخدر صحبت نماییم، بلکه قصد داریم تا به شما بگوییم که همیشه راهی برای نجات از اعتیاد وجود دارد.

در همین ابتدا مطمئن باشید که امکان ترک انواع مخدر در منزل و با تکیه بر داروهای گیاهی وجود نداشته و یا این کار باعث سختی فراوان دوره درمان و ترک خواهد شد. در نقطه مقابل، روشی امن و مطمئن برای ترک اعتیاد، مراجعه به کمپ ترک اعتیاد است. برخلاف تبلیغاتی که سالها نسبت به عملکرد این کمپ ها انجام شد و ذهن شنوندگان را دستخوش ترس و نگرانی کرد، کمپ های ترک اعتیاد معتبر همگی تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت کرده و پایبند به ضوابط و قوانین استاندارد هستند.

هروئین ماده مخدر نسبتا قوی ای است که امکان ترک ساده‌ی آن وجود نداشته و بنابراین، پروسه‌ی مخصوص به خود را دارد که شامل سم زدایی، دارودرمانی، تراپی و ... میشود. برای ترک هروئین ابتدا متخصص ترک اعتیاد باید سابقه‌ی اعتیاد فرد را بررسی کرده و همچنین شرایط جسمانی وی را بررسی کند. سپس یک طرح درمان اصولی برای وی تجویز خواهد شد که همراه با کمترین سطح سختی باشد. در دوره‌های ترک اعتیاد اصولی، از داورهایی استفاده می‌شود که ضمن ترک تدریجی ماده مخدر، کمترین فشار جسمانی و روحی تجربه شود. همین امر نیز باعث دلپذیر شدن فرآیند ترک خواهد شد.

حتی اگر دوره‌ی ترک هروئین اندکی سخت به نظر برسد، اما پس از پاکسازی کامل و بازگشت به زندگی نرمال و معمول، فرد حتما از تصمیم خود خوشنود خواهد بود. برای مشاوره رایگان، همواره میتوانید با شماره 09125034061 تماس گرفته یا در واتزآپ پیام دهید. کارشناسان ترک اعتیاد همواره آماده مشاوره و راهنمایی شما هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد