Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین بوده که در سرتاسر دنیا توانسته اعتماد کاربران را جلب کرده و به عنوان رایج‌ترین روش پرداخت الکترونیک بدون احراز هویت استفاده شود. سیستم‌های پرداختی که به صورت رایج در وبسایت‌ها ارائه شده‌اند، عموما مختص کسانی هستد که به روش‌های پرداخت پی پل، ویزاکارت و مسترکارت دسترسی داشته باشند. اما در بسیاری از کشورهای دنیا، داشتن ویزا کارت همراه با هزینه بوده و در بسیاری از کشورها نیز حتی این خدمات ارائه نمی‌شوند. از آنجاییکه شرایط در ایران متفاوت با هر کشوری بوده و نه تنها ایران در لیست کشورهای تحریمی است، بلکه بانک‌های ایرانی به هیچ شبکه‌ی پرداخت خارجی‌ای وصل نیستند. بنابراین، امکان استفاده از روش‌های رایج پرداخت در ایران وجود ندارد.

پرفکت مانی که در سال 2007 میلادی تاسیس شده، تمامی مجوزهای لازم برای انجام تراکنش‌های بانکی بین‌المللی را دریافت کرده و می‌تواند به کاربران سرتاسر دنیا، خدمات ارائه کند. مثلا فرض کنید که با حساب بانکی ایران خود، می‌توانستید از سایت آمازون خرید کنید! اما این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد. حتی ایرانیان به ویزاکارت و مسترکارت دسترسی نداشته و در صورتیکه به روش‌های جایگزین اقدام به خرید و تهیه‌ی این کارت‌ها بنمایید، قیمت آن بسیار بالا بوده و ارزش اقتصادی نخواهد داشت.

در نقطه‌ی مقابل، حساب پرفکت مانی نه تنها رایگان بوده، بلکه ایرانیان را تحریم نکرده و علاوه بر آن، امکان نگهداری از ارزهای دلار، یورو و رمزارز بیتکوین و حتی طلا را نیز دارد. به همین جهت نیز حساب Perfect Money یکی از بهترین روش‌های نگهداری ارز، انتقال و خرید بین المللی است. با داشتن حساب پرفکت مانی، همانند شهروند کشورهای دیگر امکان خرید بین المللی را دارید و می‌توانید از خدمات بین‌المللی بانکی لذت ببرید.

اما اگر قصد شما، یکبار پرداخت و یا یکبار شارژ حساب کاربری در وبسایت‌های خارجی باشد، نیازی به افتتاح حساب PM نداشته و کار را بسیار راحتتر می‌توانید انجام دهید. مفهومی به نام ووچر که همانند گیفت کارت است، توسط این مجموعه ارائه شده است. همانطور که گیفت کارت را با مبلغ مشخص خریداری میکنید و از موجودی آن برای خرید و شارژ اکانت استفاده می‌کنید، ووچر پرفکت مانی نیز با مبلغ از پیش تعیین شده خریداری شده که در حقیقت یک کد 12 یا 16 رقمی و شامل حروف لاتین بزرگ و کوچیک و اعداد است. این کد، در حقیقت حامل موجودی‌ای است که شما خریداری کرده‌اید.

در وبسایت‌هایی که درگاه پرداخت با روش پرفکت مانی را داشته باشند، شما به سادگی کد ووچر خود را وارد کرده و مبلغ موجود در ووچر به وبسایت منتقل خواهد شد. از آنجاییکه این روش قطعی، سریع و امن است، استفاده از آن در سرتاسر دنیا با استقبال روبرو شده است. ووچر پرفکت مانی بدون هرگونه تاخیر، مبلغ را سریعا به حساب وبسایت منتقل کرده و به همین جهت، کاربر به سرعت می‌تواند خدمت یا کالای مد نظر  خود را از وبسایت دریافت نماید.

بهترین قیمت خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی، می‌توانید به سایت صرافی‌های دیجیتال مختلف مراجعه نمایید. در بررسی‌های انجام شده، وبسایت کارتی شو بهترین قیمت ووچر پرفکت مانی را ارائه کرده و علاوه بر آن، به دلیل استفاده از پنل تمام اتوماتیک، ووچر را در هر حجمی (از 1 تا 1،000 دلار) و به صورت آنی تحویل مشتریان خود می‌دهد. این درحالی است که سایر صرافی‌های دیجیتال، ممکن است قیمت را با کارمزد بیشتر اعلام کرده و علاوه بر آن، محدودیت در حجم سفارشات داشته باشند.

برای بررسی قیمت و خرید ووچر پرفکت مانی برروی این لینک کلیک نمایید تا به صرافی معتبر کارتی شو منتقل شوید.