Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

رتبه بندی بهترین بروکرهای فعال در ایران برای معامله طلا

کارگزاری های فارکس هر یک حساب‌ها و امکانات مختلفی  را در اختیار تریدرهای خود قرار می‌دهند. بنابراین، اینکه بگوییم این کارگزاری بهترین کارگزاری در سطح ایران است، نه تنها درست نبوده بلکه باعث گمراهی مخاطبان هم خواهد شد. در حقیقت، تریدرهای حرفه ای بروکر را بر اساس استراتژی معاملاتی خود انتخاب کرده و در آن حساب معاملاتی باز خواهند کرد. برای مثال، فردی که به دنبال اسکالپ تریدینگ باشد، اهمیتی به میزان سواپ یا همان نرخ بهره شبانه نداده و تنها به اسپرد و کمیسیون اهمیت خواهد داد.

از طرف دیگر، کسی که به دنبال معملات میان مدت و بلند مدت باشد، اهمیت کمتری به نوع اسپرد (شناور یا ثابت) داده و بیشتر به کمیسیون و نرخ بهره توجه خواهد کرد. در کنار همه ی این ها، تریدرهایی که به دنبال معامله ی سهام هستند، باید کارگزاری ای را انتخاب نمایند که تنوع خوبی در بخش سهام داشته باشد و اگر به دنبال معامله رمزارزها هستند، باید بهترین کاگزاری برای معامله رمزارزها را انتخاب نمایند. همه ی این صحبت ها را کردیم، تا به شما بگوییم که فریب رتبه بندی بروکرها را نخورید، بلکه دقیقا مطابق با استراتژی معاملاتی خود، بهترین کارگزاری را انتخاب نمایید.

برای مثال، اگر به دنبال معامله کردن طلا هستید، اول از همه بهتر است میزان اسپرد و کمیسیون کارگزاری در نماد معاملاتی XAU/USD را بررسی کنید. از آنجاییکه هر نماد، میزان کارمزدهای متفاوتی دارد، نمی‌توان به اطلاعات اولیه‌ی حساب‌ها برای باز کردن معاملات، اکتفا کرد. برای مثال، اگر چه کارگزاری آلپاری به عنوان یکی از بروکرهای معتبر شناخته شده که میزان اسپردهای آن در بازه‌ی قابل قبولی قرار گرفته است، اما میزان اسپرد آن برای نماد معاملاتی طلا، بسیار بیشتر  از سایر بروکرها است.

در مقاله بهترین بروکر برای معاملات طلا یا همان بروکر طلا در وبسایت بهترین هست، بیان شده که با توجه به ارزیابی تمامی بروکرهای فعال در ایران، شرایط حساب معاملاتی کارگزاری آی تی بی و پس از آن نیز کارگزاری آمارکتس، بهترین بستر را برای معاملات طلا فراهم کرده است. بنابراین، اگر تا کنون در کارگزاری دیگری به دنبال معامله کردن طلا بودید و از آن سود خوبی کسب نمی‌کردید، به سادگی حسابی در یکی از این دو کارگزاری باز نموده و مجددا استراتژی خود را امتحان کنید. احتمالا تغییر در میزان اسپرد و کمیسیون برای معامله طلا در هر دو کارگزاری، بتواند شما را وارد حد سود نماید.

اگر می‌خواهید بدانید که کدام یکی از این دو بروکر برای معاملات طلا بهتر بوده و همچنین بهترین حساب هر دو کارگزاری برای معاملات طلا را بشناسید، به مقاله بروکر طلا مراجعه نمایید. دقت نمایید که این مقاله، صرفا برای تریدرهایی که به نماد طلا علاقه داشته و در ایران قصد باز کردن حساب معاملاتی دارند، نگارش شده است. بر خلاف سایر وبسایت‌ها که همگی قصد دارند یک کارگزاری را به عنوان بهترین بروکر (بی چون و چرا) معرفی کنند، در این وبسایت کارگزاری بر اساس استراتژی معاملاتی معرفی شده است. بدین ترتیب، اسکالپرها، علاقه مندان به نفت، علاقه مندان به طلا و ... می‌توانند کارگزای مناسب استراتژی خود را انتخاب نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد