Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

Saeed Blogger

مرجعی برای یادگیری

معرفی مجموعه های روان درمانی پویشی و دید درون و خدمات ارزشمندشان

روان درمانی

به نقل از محافل علمی، سطح استرس انسان امروزی معادل سطح استرسی است که یک فرد روانی در دهه 60 میلادی تجربه می‌کرده است. بالا رفتن تنش‌های روزانه و وارد شدن استرس به انسان باعث شده تا نقش روان درمانی و خصوصا روان درمانگران در زندگی امروزه، بسیار پررنگ تر شود. اگر تا چند دهه قبل، فقط بخشی از مردم به روان درمانگران اعتقاد داشتند، اما امروزه تقریبا همگان به اهمیت و نقش پررنگ آن‌ها در زندگی واقف شده‌اند.

روان درمانی پویشی

مجموعه روان درمانی پویشی جهت تسهیل ارتباط میان روان درمانگران خبره و مراجعان تاسیس شده است . این مجموعه هم در اینستاگرام فعال بوده و هم وبسایتی مخصوص به خود دارد، روزانه اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا بهتر بتوانند به خودشناسی رسیده و در زندگی روزمره موفق تر باشند. خدمات روان درمانی پویشی در بخش‌های مشاوره فردی یا همان بزرگسال، خانواده، پیش از ازدواج، ارزیابی شغلی و شخصیت شناسی، زوج درمانی، مقابله با بیماری های سخت و ... ارائه شده و بیش از 30 روان درمانگر در حال حاضر در این سایت، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات هستند. برای مراجعه به وبسایت روان درمانی پویشی برروی این لینک کلیک کنید.

دید درون

دید درون به موازات مجموعه روان درمانی پویشی، خدمات روان درمانی را به مخاطبان ارائه می‌کند. اگر قصد خرید کتاب‌های خاص روان درمانگری همانند آثار لکان یا فروید را داشته باشید، در این وبسایت، تمامی کتب حوزه‌ی روانشناسی در این وبسایت به صورت میکروطبقه‌بندی شده ارائه شده‌اند. اگر کسی به دنبال یادگیری و خودآموزی در حوزه‌ی (مثلا) روانشناسی فلسفه ذهن باشد، به سادگی می‌تواند به این کتب فلسفه ذهن مراجعه کرده تا تمامی آثار نگارش شده در این حوزه را مشاهده کند.

این دو مجموعه در کنار یکدیگر، تمامی خدمات مورد نیاز در این حوزه، از مشاوره گرفته تا کتاب های خودآموز و همچنین وسایل تفریحی جذاب و خاص از جمله ساک پارچه ای با طرح اندیشمندان، ماگ های خاص، بوکمارک با طرح های خاص و ... را نیز ارائه کرده است. برای مراجعه به وبسایت دید درون می‌توانید برروی این لین کلیک کنید.

آیا امکان ترک شیشه بدون بازگشت وجود دارد؟

ترک شیشه

شیشه یکی از مواد مخدر و محرک بسیار خطرناک در ایران است که به سادگی می‌توان آن را خریداری کرد. قیمت این ماده مخدر بخاطر تولید صنعتی و در آزمایشگاه‌ها و اصطلاحا آشپزخانه‌های داخل کشور پایین بوده و به همین جهت، امکان خرید آن برای قشر ضعیف جامعه وجود دارد. این ماده مخدر بخاطر خاصیت توهم زایی، نه تنها برای خود فرد مصرف کننده خطرناک است، بلکه برای اطرافیان نیز خطرناک خواهد بود.

شیشه چیست؟

شیشه از خانواده آمفتامین‌ها بوده و نام آزمیشگاهی آن مت آمفتامین است. به دلیل ساختار کریستالی و شفافش نام شیشه برروی آن گذاشته شده و در بازار با نام‌های مث، کریستال و ... نیز شناخته می‌شود. این ماده مخدر، سریعا خود را به مغز رسانده و باعث ترشح سطح بالایی از هورمون‌های شادی آور می‌شود. حالت سرخوشی شدید بعد از مصرف ماده مخدر به حدی جذاب است که فرد مجددا ترغیب میشود که این ماده را مصرف کند. به همین جهت نیز اعتیادآوری آن بسیار بالا است.

چگونه شیشه را ترک کنیم؟

یکی از ویژگی‌های عجیب ترک شیشه این است که در هفته‌های اول، بدن واکنش کمی به محرومیت نشان داده و فرد احساس می‌کند که بهبود یافته و ماده مخدر را کنار گذاشته است. این چند هفته با نام ماه عسل ترک شیشه شناخته می‌شود. سپس تازه علائم محرومیت از ماده مخدر در بدن فرد پیدا شده و از درون، مجددا به مصرف شیشه وسوسه می‌شود. این مرحله با نام دیوار شناخته می‌شود که گذر از آن بسیار سخت است.

ترک شیشه در منزل

همانطور که پیشتر مطرح شد، گذر از مرحله دیوار بسیار سخت بوده و بسیاری از افراد تنها چند هفته بعد از تصمیم گرفتن به ترک این ماده مخدر، مجددا به سوی مصرف کشیده خواهند شد. تجربه نشان داده که امکان ترک شیشه در منزل وجود نداشته و حتما باید از خدمات پزشکی و روان درمانی ارائه شده در کمپ های ترک اختیاری یا ترک اجباری معتبر استفاده کرد.

با بروز علائم محرومیت، سطح افسردگی، پرخاشگری، اضطراب و بی خوابی فرد به حد اکثر رسیده و در این شرایط، فرد ممکن است رفتاری تهاجمی داشته باشد. این حالت ممکن است باعث ایجاد درگیری و صدمه رسیدن به اعضای خانواده شود. برای آشنایی کامل با مراحل ترک شیشه به این مقاله که توسط تیم تخصصی کمپ ترک اعتیاد مسیر سبز ارائه شده است، مراجعه نمایید.

کمپ ترک اعتیاد مسیر سبز، یکی از معتبرترین کمپ های تهران و حومه بوده که آمار بسیار بالایی در ترک بدون بازگشت داشته است. نشانی وبسایت کمپ ترک اعتیاد مسیر سبز masir-sabz.com بوده و بهتر است مطمئن شوید که در سایت‌هایی با عناوین مشابه، وارد نشده‌اید.

آیا استفاده از گل رز در تاج گل ترحیم مناسب است؟

تاج گل ترحیم

گل ها نشان دهنده احساسات هستند و همین طور با دادن آن ها به دیگران احترام و محبت خود را نشان دهید. در بیش تر کشورهای از گل ها در مراسم های مختلف استفاده می کنند، از مراسم های شادی و جشن گرفته تا مراسم ترحیم و سوگواری می توان از گل ها برای ادای احترام استفاده کرد. تنها نکته ای که در این باره وجود دارد این است که با توجه به مراسم از گل های مختلف در رنگ های مختلف استفاده می کنند البته این مسئله نیز بسته سلیقه شخصی است و تنها در موارد خاصی نمی توان از گل های خاص برای یک مراسم خاص استفاده کرد. برای مثال از گل های رز برای تاج گل های مختلفی استفاده می کنند، گل رز در تاج گل ترحیم یکی از محبوب ترین مدل های طراحی تاج گل ترحیم است. هر گل مانند گل رز دارای معنی و مفهوم خاص خود است و می تواند باعث منتقل کردن احساسات مختلفی به دیگران شود به همین دلیل دانستن این که هر گل دارای چه معنی و مفهومی هست از مسائل مهم در طراحی تاج گل های ترحیم مختلف و همین طور انتخاب و خرید آن ها است.

کاربرد گل رز در تاج گل ترحیم

در زمان امروزی همه مردم با انواع مختلف گل های رز آشنا هستند و همه آن ها دست کم یک بار این گل را خریده یا دریافت کرده اند. گل های رز دارای ظاهر زیبا و خیره کننده ای هستند و علاوه بر این که در مراسم های شادی و جشن می توان از آن ها می توان استفاده کرد بلکه در مراسم های ترحیم و عزاداری نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. گل های رز سفید جزو کاربردی ترین گل ها برای مراسم های ترحیم و سوگواری هستند و معمولا با ترکیبی از دیگر گل های مختلف ترحیم مثل لیلیوم یا گلایل مورد استفاده قرار می گیرند. گل های رز از زمان های قدیم نماد عشق و محبت هستند و در مراسم های ترحیم مورد استفاده قرار می گیرند و نشان دهنده عشق و احترام به فرد مقابل باشند. گل های رز دارای انواع مختلفی هستند و هر رنگ آن ها نشان دهنده معنی و پیام خاصی است. در ادامه شما را با معنی و مفهوم هر رنگ از گل رز آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

معنی رنگ های گل رز در تاج گل ترحیم

معنی گل رز قرمز

گل های رز قرمز نشان دهنده عشق واقعی هستند و در مواقعی که می خواهید عشق، محبت و احترام خود را به فرد مقابل نشان دهید ایدئال و مناسب است. استفاده از این گل رز در تاج گل ترحیم نشان دهنده عشق عمیق و واقعی شما به فرد فوت شده و احترام ارادات شما به خانواده متوفی است.

معنی گل رز آبی

گل های رز آبی در تاج گل ترحیم یک انتخاب خاص و بی نظیر محسوب می شوند و به معنی فوق العاده بودن و دست نیافتنی بودن فرد مقابل است.  استفاده از این رنگ رز آبی انتخابی لوکس و لاکچری محسوب می شود.

معنی گل رز سیاه

از رنگ سیاه گل رز در تاج گل ترحیم در مراسم های ترحیم به فور استفاده می کنند و یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای این نوع مراسم محسوب می شود. گل های رز سیاه نماد عزاداری، غم، ناراحتی و مرگ است. گل رز سیاه در تاج گل ترحیم یا سبد گل ترحیم در مراسم های تشییع و مراسم های مشابه استفاده می شوند. این گل دارای معانی مثبت دیگری نیز است و نشان دهنده امید، شجاعت و اعتماد به نفس است و همین طور استفاده از این گل زیبا در مراسم های ترحیم جلوه زیبایی به محیط داده و تاثیر خوبی را دارد. شما می توانید از این گل در مراسم ترحیم و برای شخص فوت شده ای که به او علاقه داشتید استفاده کنید.

معنی گل رز سفید

رنگ سفید گل رز در تاج گل ترحیم جزو پر استفاده ترین و محبوب ترین نوع گل رز است. این گل نشان دهنده پاکی، بی گناهی و خلوص نیست است. استفاده از رز سفید در تاج گل ترحیم می تواند باعث ایجاد محیط معنوی و همین طور آرامش و تسلی خاطر خانواده داغدار شود. شما می توانید از این گل در تاج گل های ترحیم مختلفی استفاده کنید.

معنی گل رز زرد

برخلاف زمان های گذشته که رنگ زرد در گل ها نشانه نفرت بود، در زمان کنونی گل رز نشان دهنده صمیمیت، دوستی، دلسوزی، گرما و حرارت است.گل رز زرد نشان دهنده رابطه دوستی است شما می توانید از این تاج گل ترحیم برای مواقعی که با فرد فوت شده رابطه دوستی داشته اید استفاده کنید. رز زرد همین طور نشان دهنده به یاد بودن و وفاداری نیز است.

معنی گل رز نارنجی

گل رز نارنجی نشان دهنده شور و شوق شما برای دوستی با فرد خاصی است. این گل در تاج گل ترحیم معنی مشابهی با رز زرد دارد و بهترین کاربرد آن در مواقعی است که فرد فوت شده دوست صمیمی و نزدیک شما است مخصوصا اگر این دوستی از نوع دوستی های دیرینه و قدیمی باشد. شما می توانید از رز نارنجی در مراسم ترحیم برای بزرگداشت و قدردانی از دوست قدیمی خود استفاده کنید و محبت و دوستی خود را نشان دهید و احترام و قدردانی خود را ه خانواده داغدار نشان دهید.

معنی گل رز بنفش

گل رز بنفش نشان دهنده عشق است. این رنگ نماد سلطنتی بودن است و به همین علت شکوه و جلوه خاصی را دارد. استفاده از این گل در تاج گل ترحیم نشان دهنده عشق و محبت شما نسبت به فرد فوت شده است. این گل همین طور یک انتخاب لاکچری و لوکس است که می توانید از آن در مراسم های خاص و مهم استفاده کنید. رز بنفش در تاج گل ترحیم یک انتخاب خاص و منحصر به فرد است که باعث زیبایی دوچندان تاج گل ترحیم شده و جلوه خاصی نیز به محیط می بخشد. برای دیدن انواع تاج گل به وبسایت taje-gol.com مراجعه نمایید.